یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نكات مهم در خريد دريل

۴ بازديد

مهمترين نكات در خريد دريل:

نكات مهم در خريد دريل

در استفاده و خريد هر ابزاري بايد به دقت فهميد كه نياز ما را كدام ابزار به طور احسنت بر آورده خواهد كرد.به طور مثال براي باز كردن مهره از آچار مخصوص آن مهره استفاده مي شود اما شايد اين مهره با انبردست هم باز شود كه به مرور زمان به دليل ساييدگي مهره عمر آن مهره كم خواهد شد.در حقيقت ما براي هر كاري از ابزار مخصوص همان كار بايد استفاده كنيم.

انواع دريل ماكيتا نسبت به استفاده آن:

دريل ماكيتا نسبت به كاربرد سوراخ كاري فلز و چوب،اندازه سه نظام و عمليات لازم كاربرد هاي خاصي دارند كه در زير به آنها اشاره مي كنيم.

دريل چكشي ماكيتا(دريل بتن كن ماكيتا):

اين دريل ها معمولا در دو حالت دريل معمولي و حالتي چكشي كاربرد دارن.به اين دليل به اين دريل ها دريل چكشي مي گويند كه در حين سوراخ كاري عمل ضربه زدن را نيز اجام ميدهد كه باعث مي شود اجسام سخت و ترد را به راحتي سوراخ كند.از حالت چكشي اين دريل ها در سوراخ كاري ديوار و بتن استفاده مي شود.

دريل بادي ماكيتا:

اين دريل ها به جاي اينكه مستقيما از جريان الكتريسيته استفاده كنند از فشار باد كه از منبعي مانند كمپروسور تاميين مي شود استفاده مي كنند.به دليل گرم شدن موتور برقي دريل هاي معمولي ، از اين دريل ها در كارهاي سري و جهايي كه از دريل به طور مستمر مي شود ،استفاده مي كنند.

دريل پيچ گوشتي ماكيتا:

همان طور كه از اسم اين دريل پيدا است از آن در بستن پيچها و انواع آنها استفاده مي شود.سيستم اين نوع دريل ها به گو نه اي است كه به راحتي مي توان با آنها در بستن پيچها استفاده كرد.

دريل شارژي ماكيتا:

اين دريل ها براي كار هاي سبك و معمولي كار برد دارن و به دليل استفاده از باطري در آنها به دريل هاي بدون سيم ماكيتا نيز شهرت دارند.

دريل هاي سيمي ماكيتا:

از اين دريل ها در كارهاي سنگين و كارهاي مداوم كه نياز به شارژ كردن مداوم باطري  در دريل شارژي است استفاده مي كنند.

بعد از مطالعه اين مطالي شما مي توانيد نسبت به نيازي كه از دريل داريد مناسب ترين آن را انتخاب نماييد.

شما مي توانيد جهت خريد و سفارش انواع محصولات ماكيتا با تيم فني چوب ابزار تماس حاصل فرماييد.

 

منبع:چوب ابزار

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.