ماكيتا دريل

دريل ماكيتا

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ماكيتا دريل

۷ بازديد

 

دريل ماكيتا:

ماكيتا دريل

دريل ماكيتا در انواع مختلف چكشي(گير بكسي)،ساده،دو دور،شارژي،همزن و.... اين دريل به دليل كارايي خوب و عمر زياد آن در بين كساني كه آشنايي خوبي با ابزار آلات دارند جايگاه ويژه اي دارد. ماكيتا در سال 1915 كار خود را آغاز كرده است و از آن زمان تا حال ابزار آلات مختلفي را در زمينه صنعت چوب به بازار ارائه كرده است. همچنين ماكيتا توليد اولين دريل شارژي و رنده برقي را نيز به خود اختصاص داده است.ماكيتا كه مقر اصلي آن در ژاپن قرار دارد امروزه توانسته در كل دنيا به همه گير شود.علت آن نيز عمر زياد محصولاتي كه بازار ارزه مي كند مي باشد.

دريل شارژي ماكيتا:

اين محصول به دليل داشتن كلاج براي بستن انواع پيچ مفيد است.همچنين دريل شارژي ماكيتا دو سرعته نيز مي باشد.به دليل راست گرد و چپ گرد بودن اين محصول ميتوان در همه حالت از آنها استفاده كرد.

دريل چكشي ماكيتا:

اين دريل به مجهز به كلاچ ايمني مي باشد كه كار با آن را ايمن مي كند.اين دريل نيز در دو جهت كارايي دارد.همچنين دريل چكشي ماكيتا داراي كنترل سرعت چرخش نيز مي باشد.

ماكيتا در كل از سال 1915 محصولات زيادي را در صنعت توليد ابزار به بازار عرضه كرده است كه بيشتر آنها مورد استقبال صنعت گران و پيشكسوتان اين صنعت قرار گرفته است.

چوب ابزار با ارائه انواع محصولات ماكيتا و انواع محصولات و ابزار آلات در صنعت مي تواند مشاور خوبي در خريد شما از اين محصولات باشد.

براي دنبال كردن ما در لينكدين اينجا كليك كنيد.

منبع:چوب ابزار

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.